عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 148
نویسنده : poorya

وبسایت تخصصی اخبار و اطلاعات خودرو

همواره وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و قدرتمند در میان است حتما جایی برای ستاره آلمانی یعنی مرسدس بنز وجود دارد.شرکتی که همواره تعهد بر تولید محصولات با دوام و با کیفیت با تنوع و طراحی مثال زدنی را دارد. در بین این تولیدات E کلاس یکی از پر فروش ترین کلاس های مرسدس بنز در طی حضور 6 دهه خود بوده است . این سری به دلیل دوام و پایداری بسیار بالا پس از کارکرد طولانی همواره دارای طرفداران بسیاری است. حال مرسدس بنز نسل نو E کلاس یعنی E350 را معرفی کرده است و به لطف همکاری یکی از دوستان بر آن شدیم تا ملاقاتی کوتاه با این زیبای اشتوتگارتی داشته باشیم.

در اولین نگاه به این مدل ، طرح کشیده دماغه خودرو حس متفاوت تری را به ما القا می کند اما هنوز هم افکار سنتی مرسدس بنز در طراحی این خودرو که با نسل مدرن آمیخته شده است پدیدار است. از تغییرات عمده شکل و شمایل ظاهری این نسل با نسل قدیم خودرو می توان به طرح چراغ های جلو و عقب و استایل بدنه و هم چنین کشیده تر شدن و داشتن ارتفاع پایین تر به زمین را نام برد.

پس باز کردن در ابتدا شاهد لوگو شرکت بنز در رکاب های جانبی و هم چنین کفپوش های شرکت AMG هستیم. بعد از ورود به اتاق با فضایی کاملا جدید که توسط شرکت فرانسوی Faurecia  به خوبی طراحی و ساخته شده است رو به رو می شویم.  صندلی های این مدل نسبت به سری قبل اسپرت تر بوده و بهتر بدن را در خود می گیرند تا در مانور های ناگهانی تعادل بدن را بر هم نزنند. صندلی های عقب هم دارای فضای پای مناسب و راحت برای افراد متفاوت است . در قسمت نورپردازی باز هم مرسدس بنز شاهکار دیگری را خلق کرده و فضایی کاملا آرام برای سرنشینان خلق کرده است به خصوص به همراه سیستم تهویه هوای جدید شرکت مرسدس بنز که توسط ایالات متحده آمریکا ساخته شده است و بر روی مدل های کانورتبیل (سقف متحرک) مستقر است اما ما در این مدل سدان شاهد این سیستم هوشمند هستیم.این سیستم که از 3 لایه پلی استر لانه زنبوری جهت استحکام و عدم انتقال حرارت به داخلی کابین ساخته شده است و در حدود 30 سانتی متر بالاتر از شیشه جلو قرار می گیرد و متناسب با خواست سرنشینان و رانندگان قابل تنظیم بوده و هوای نا مطبوع را از اتاق دور می کند تا تاثیری در دما و محیط اتاق نداشته باشد.
بالاخره در پشت فرمان این اتومبیل می نشینیم و با استارت پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر این اتومبیل 307 اسب بخاری (به گفته مالک) را روشن می کنیم . با ورود به خیابان شاهد سیستم جدیدی در آینه های بغل خودرو هستیم . در گوشه آینه های مثلث های نارنجی رنگی را می بینیم که با نزدیک شدن خودرو های کناری به این خودرو این مثلث ها به رنگ قرمز در آمده و اقدام به هشدار برخورد احتمالی را به راننده می دهد. در شتاب گیری ها اتومبیل کاملا چابک بوده و با فشردن پدال گاز بدون مکث شاهد بالا رفتن سرعت اتومبیل تا صد کیلومتر در عرض 7 ثانیه هستیم و به لطف صندلی های اسپرت و در برگیرنده در مانور های نا گهانی احساس ناراحتی چندانی به شما دست نمی دهد ولی کاملا تفاوت های این نسل با نسل S کلاس بسیار آشکار است. تعویض دنده های این مدل نسبت به انتخاب راننده می تواند به صورت دستی و اتوماتیک باشد که هنگام تعویض توسط شیفتر های پشت فرمان احساس اتومبیل های اسپرت به شما دست نمی دهد.

به عنوان کلام آخر سری جدید E کلاس یک سدان لوکس و مناسب برای رانندگی شهری ، مسافرت و استفاده روزمره است که اصلا شما را خسته نمی کند و هیچ گاه دوست ندارید از این خودرو دل بکنید. همان طور که صاحبان سری قدیم این خودرو این احساسات را دارند.



طبقه بندی: اخبار خودرو های خارجی، 


تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 135
نویسنده : poorya

در مورد پیشینه سری 3 بخش M Power بی ام و و فورد موستانگ زیاد خوانده و شنیده اید به همین دلیل به جای طرح دوباره این مباحث یک سره به پیست 2/9 کیلومتری ویلو اسپرینگ در شمال لس آنجلس می رویم تا توانایی های این دو کوپه قدرتمند را ارزیابی کنیم .

موستانگ و M3 کوپه هر دو از پیشرانه 8 سیلندر آلومینیومی با یل سوپاپ دوبل و 4 سوپاپ در هر سیلندر سود می برند . پیشرانه 4 لیتری M3 قدرتی معادل 414 اسب بخار در دور 8300 و موتور 5 لیتری موستاگ 412 اسب بخار قدرت در دور 6500 تولید مینمایند اما گشتاور پیشرنه موستانگ با توجه به حجم بالاتر 129 نیوتون بیشتر از گشتاور M3 بیشتر است . هردو خودرو RWD هستند و حدود 3000 کیلومتر کارکرد دارند و با توجه به این که موستانگ GT از لیست کامل تجهیزات برخوردار است وزن هر دو خودرو تقریبا یکسان است و نسبت قدرت به وزن شان 4 کیلوگرم به ازاء هر اسب بخار برای موستانگ و 3/9 برای M3 کوپه است . اما M3 مورد آزمایش برحسب قیمت 67 هزار دلاری را بر روی خود میبیند در حالی که موستانگ مورد آزمایش فقط 40 هزار دلار است .

در نهایت M3 با ثبت زمان 87/67 ثانیه و حداکثر سرعت 172/5 کیلومتر در ساعت رکورد گیری خود را به پایان می رساند . بله درست خوانده اید M3 فقط 0/1 ثانیه از موستانگ سریع تر است که این نشان از پیشرفت فوق العاده موتانگ در سال های اخیر دارد گفتنی است موستانگ پیست را طی 87/76 با حداکثر سرعت 171/8 به پایان رساند .


M3 پرچمدار کوپه های اسپرت لوکس اروپا است و انصافا هیبت با شکوه تن هر رقیبی را می لرزاند موستانگ نیز که بعد از کوورت افتخار صنعت خودروسازی آمریکا به شمار می رود در سال های اخیر با بهره گیری از فن آوری های جدید از آن شکل ساده و مکانیکی خود در آمده و نه تنها چیزی از M3 کم ندارد بلکه از جهاتی برتر هم است اما موستانگ در بازار آمریکا خودروی چندان لوکسی به شمار نمی آید .

منبع : مجله سرعت

Video: Ford Mustang GT VS BMW M3 Coupè

red-bmw-m3-coupe


تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 137
نویسنده : poorya

يادمه چند وقت پيش آقاي حميد رضا باب الحوايجي مدير وبلاگ مرسدس وان،خبر آپ شدنشو با موضوع

مرسدس بنز S55 AMG به من داد و در جواب بازديد از مطلبش نوشتم به اميد روزي كه از مرسدس بنز SLS AMG تو ايران عكس بندازي و مطلب بذاري.

باورم نمي شد كه اون روز به اين سرعت رسيده باشه و يه دونه قرمز رنگ از اين هيولا وارد ايران شده باشه و روزي كه مي خواستم رسيده باشه.

خلاصه خيلي حال كردم و گفتم شما را را هم از ديدن اين موضوع بهره مند كنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از گذر موقت سرانجام پس از سالها بحث درباره تولید محصولی مدرن - کلاسیک در کمپانی مرسدس بنز و ماهها طراحی و تست ،خودرویی اسپرت با ظاهری برگرفته از مرسدس بنز  300 اس ال گالوینگ  در نمایشگاه خودرو فرانکفورت سال 2009 به نمایش گذاشته شد و توانست یکی از پربیننده ترین خودروهای نمایشگاه لقب گیرد . این جی تی (GT) آلمانی که اس ال اس  آ ام گ  نام دارد قرار است جایگزین مدل مک لارن اس ال آر شود. این خودرو سوپر اسپرت اولین نمونه از محصولات مرسدس بنز  است که کار طراحی و تولیدش در تشکیلات مرسدس بنز آ ام گ (AMG) به انجام رسیده است. پیشرانه تولیدی آ ام جی (AMG) برای این خودرو 8 سیلندر (V) شکل بوده به حجم 6.2 لیتر و توان خروجی 571 اسب بخار (hp) که توسط یک جعبه دنده 7 سرعته Dual Clutch نیرو را به چرخ های عقب منتقل می نماید.

اميدوارم خوشتون اومده باشه!

نظر يادتون نره!

به اميد روزي كه از پاگاني يا....... عكس بذارم!


تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 137
نویسنده : poorya

گالاردو در ابتدا به رقابت با فراری ۳۶۰ طراحی شد و اکنون مدل ارتقا یافته آن رقیب است.گالاردو از سیستم چهار چرخ متحرکی که با سیستمهای چهار چرخ متحرک رقیبانش، فرق می‌کند، بهره می‌گیرد.کارخانه مادر لامبورگینی، که آئودی است به دلیل طراحی یک سیستم چهار چرخ متحرک بنام کواترو (quattro)، بسیار شهرت یافت؛ هرچند که لامبورگینی از سیستمهای خودش استفاده می‌کند.

گالاردو
بر خلاف مدلهای (Countach)، (Diablo) و ، درهای گالاردو به سمت بالا باز نمی‌شوند.گالاردو توسط Luc Donckerwolke، که در سال ۲۰۰۳ موفق به دریافت شد؛ او این جایزه را به علت طراحی گالاردوی ۲۰۰۴ و مورسیه لاگو(Murciélago)ی ۲۰۰۲ دریافت کرده بود. گالاردو تاکنون دو نوع سیستم انتقال قدرت، یک نوع گیربکس ۶ سرعته دستی و الکتروهیدرولیکی، کلاج نیمه اتوماتیک متوالی دستی که لامبورگینی عرضه کرده است که آن را به E-gear مختصر کرده است.E-gear باعث می‌شود که راننده، بتواند با سرعت بیشتری نسبت به سیستم انتقال قدرت دستی حرکت کند؛ و راننده می‌تواند بوسیله پدالهای موجود در پشت فرمان سرعت را کنترل کند که این کار در مدل دستی قابل انجام نیست و مدل دستی نمی‌تواند در این حالت از کلاج استفاده کند. اولین نمونهٔ این ماشین در کلانشهر اهواز دیده شده است
تاریخ : 20 خرداد 1395
بازدید : 139
نویسنده : poorya
1314222712 melli pic com galardo صاحب این خودرو لامبورگینی  گالاردو به دلیل نقص فنی اونو از بین برد + عکس

مرد ثروتمند چینی لامبورگینی خود را نابود کرد ، ان هم فقط به خاطر یک مشکل فنی کوچک !
این فرد که یک تاجر در شهر چینگدائو ، استان شاندونگ هست در پی اشکال فنی ای که در سوپر ماشینش به وجود امد در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۰ به خدمات فنی لامبورگینی در شهر چینگدائو زنگ زد تا مشکل خودرو اش را که تازه ۶ ماه است خریده ، مطرح کند . ان ها هم یک گروه مهندس همراه با یک دستگاه تریلر می فرستند تا در صورت وجود مشکل اساسی ماشین را به تعمیرگاه مرکزی هدایت کنند .
بعد از این که گروه متخصصان نمی توانند مشکل را بر طرف کند ، ماشین را به تعمیرگاه هدایت می کنند و بعد از چند روز لامبورگینی به صاحب ماشین اعلام می کند که به علت فشار زیادی که شما به خودرو وارد کرده اید ، دچار چنین مشکلی شده و ما نمی توانیم به طور رایگان به شما سرویس دهیم . مالک خودرو با مدیر عامل لامبورگینی در بخش اسیای و چین تماس می گیرد ولی او هم کاری برایش انجام نمی دهد .
مالک گالاردو که خدمات ضعیف پس از فروش را می بیند ، برای اعتراض ، دست به کار عجیبی می زند . او یک گروه از کارگران ساختمانی را استخدام می کند تا در روز جهانی حقوق مصرف کنندگان ، گالاردو را نابود کنند !!

این تاجر معتقد است حقوق مصرف کننده در چین در حد بسیار ضعیفی قرار دارد و او این ماشین را برای به چالش کشیدن و سرعت انتخاب کرده پس باید لیاقت قیمت گزافش را داشته باشد .
قیمت لامبورگینی گالاردو در چین بین ۵۲۹٫۰۰۰ تا ۷۵۷٫۰۰۰ دلار است
!

1314222756 melli pic com galardo 1 صاحب این خودرو لامبورگینی  گالاردو به دلیل نقص فنی اونو از بین برد + عکس

1314222776 melli pic com galardo 2 صاحب این خودرو لامبورگینی  گالاردو به دلیل نقص فنی اونو از بین برد + عکس


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com